kloow

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Elin - 18 december 2011 21:24

Jack Frost är en film som jag alltid tittade på när jag var yngre, den är jätte bra verkligen!:) Den skapar absolut en mysig vinter och jul stämning!

Av Elin - 18 december 2011 20:46

Ja usch vad seg jag har varit idag! Min bror har varit här över helgen på besök, det har varit trevligt:)  Han åkte hem idag vid 2 tiden och efter det gick musten ur mig! Så nu ikväll först har jag diskat, tvättat, jag städade till och med båda toaletterna hehe, det behövdes! Så nu slappar man vid tv:n och datorn:) Jag ska snart gå och göra mig varm choklad med lite grädde i för det är sviiin gott!! 


Imorgon kommer Maria hit med barnen på besök, alltid lika kul:) Annars finns det inge större planer inför denna veckan över huvud taget, gå runt och plocka och städa lite inför julafton... julafton ja, känns helt fel att det är JUL nästa lördag!! Hallå! Det är rena våren ute:/ uj uj uj... lite snööö tack!!


Nu kom jag även tänka på den eviga frågan: "vad ska vi ha till lunch imorn" alltid lika kul när man har dålig "mat fantasi" och är tämligen trött på köttbullar och makaroner! Får masa mig iväg till frysen och se vad den erbjuder snart då.


Hoppas alla haft en trevlig helg;)           


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards