kloow

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Elin - 19 december 2011 19:42

Känner mig liite slut i huve ikväll, men dagen har varit bra! Jag sov lite dåligt inatt därför är man extra seg nu!

Idag hade jag Maria här med hennes barn, Linnea och Selma lekte som vanligt och jag och Maria fika och prata om massa saker, Lucas och hennes lilla Albin sov ute i vagnarna:) Det var en härlig eftermiddag!


Niklas kom hem strax innan Maria skulle åka hem, han åt lite mat för att sedan åka vidare till nya huset och fixa med allt möjligt. Så nu ligger barnen i säng, Lucas sover, Linnea sjunger!! Det tar alltid låång tid innan hon somnar! 


Jag har en dejt med tv:n ikväll! Teen mom klockan 8 på mtv sen massa annat skräp:) Ska gotta i mig lite choklad då också!!


Imorgon ska vi iväg till hudläkaren med Linnea, Hon har problem med jätte knottrig hud på armarna, vi har redan varit iväg till flera olika doktorer och bvc, så äntligen ska vi till en speciallist läkare på hudkliniken imorn! Får se vad utlåtandet blir!?

Här kommer lite bilder från idag på mina godingar:)

 

   

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards