kloow

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Elin - 22 december 2011 22:12

Ja imorgon är det 1 dag kvar till julafton! Tycker det känns konstigt, har inte alls fått dom där härliga jul känslorna som jag fått tidigare, endras börjar jag bli gammal eller så kan det ju bero på att det är nästan som våren ute!! Idag har det faktiskt snöat här dock!! Tackar:)


Idag har jag haft en vän här på besök också, vi har varit lite ovänner ett tag, eller saker och ting var inte "uppklarade" alls och det var otroligt skönt att prata om det, så nu känns det mycket bättre! Skönt att gå vidare och tänka framåt!:)


Ikväll SKULLE jag ha lagt mig tidigt, jag ville läsa lite men blev det så!? Neej då, jag fastnar vid tv:n som vanligt!

Imorgon blir det yttligare julstäd här hemma, sen kan julen komma:) Niklas är också hemma imorn:)


Nu ska ja duscha och KANSKE läsa några rader i boken men jag har svårt nog att hålla ögonen öppna nu!


Ha det bra så länge;) OCH GOD JUL!!! Ifall jag inte hinner med fler inlägg innan dess!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards